Survival tips
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schotland Survival

2 plaatsers

Ga naar beneden

Schotland Survival Empty Schotland Survival

Bericht  maartenr_18 wo feb 11, 2009 2:26 pm

Ik wil van de zomer gaan survivallen in Schotland. Ik heb het er al over gehad met mijn ouders, maar die vinden het te gevaarlijk. Ik woon nog thuis dus kan me niet zomaar niks aantrekken van de regels in huis. Hebben jullie nog alternatieve tips, waardoor ik toch (alleen) door de natuur kan trekken?

maartenr_18

Aantal berichten : 2
Registration date : 11-02-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Schotland Survival Empty Re: Schotland Survival

Bericht  Nic wo jul 22, 2009 6:07 pm

maartenr_18 schreef:Ik wil van de zomer gaan survivallen in Schotland. Ik heb het er al over gehad met mijn ouders, maar die vinden het te gevaarlijk. Ik woon nog thuis dus kan me niet zomaar niks aantrekken van de regels in huis. Hebben jullie nog alternatieve tips, waardoor ik toch (alleen) door de natuur kan trekken?

Het is de vraag of je in je eentje wilt survivallen. Zeker als je het voor de eerste keer doet. Ik zou je aanraden om een buddy te zoeken om samen te gaan survivallen. Dat stelt je ouders ook wat gerust. Je kunt dan elkaar helpen als er wat gebeurt en je staat er niet alleen voor.
Nic
Nic

Aantal berichten : 38
Leeftijd : 32
Registration date : 16-05-08

http://www.sivd.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: